2008. június 23., hétfő

A nagy semmittevés

Vasárnap elérkezett az a nap, amikor semmi új sem várt rám és én sem kívántam semmivel sem meglepni a szüleimet. Csak tettük a nagy semmit. Aludtunk, ettünk, aludtunk, ettünk. Néha pedig egy kicsit odazendítettünk.
De hogy ne múljon el ez a nap sem érdekesség nélkül, belinkelek ide egy különböző szülési módokat bemutató kis videós összefoglalót (itt a link, ide tessék kattintani!). Én az első módon - császármetszéssel - jöttem világra, habár az én anyukámat nem altatták el, csak haskótól lefelé érzéstelenítették. Így végig magánál volt, ahogy előturkáltak engem belőle.:) A videók egy részét csak erősebb idegzetű blogolvasóimnak ajánlom, de az összeállítás tartalmaz egy "mókás" esetet is - szülést az Ikeában...

1 megjegyzés:

Németh Tibor írta...

Egyelőre úgy néz ki,hogy az "apját" a "főszerkesztő urat" formázza a baba....

Üdv a picinek!
Az unokatesóférj...