2008. június 22., vasárnap

Megfürödtem

Szombat. Szabad nap. És fürdés. Szüleim szombat délelőtt Szencen vettek nekem egy szép kék kádacskát, és azt igérték nekem, abban csak én fürödhetek.:) Estefelé meg is lett az első pancsikázás. Késő délutánra már eléggé elfáradtam, este sem akaródzott felkelnem, de szüleim mindenképpen meg akartak fürdetni - pedig én tiszta voltam!:) "Csúf" módon álmomban levetkőztettek, "bedobtak" a kádamba, én meg nem győztem csodálkozni, hogy ez meg mi! (Még sírni is elfelejtettem!) A kórházban is fürdettek már, de az más volt. Nem a szeretteim, nem otthon, nem a saját kádacskámban. A tegnapi volt az első igazi pancsikálás! A fürdetés után pedig mindenféle illatos olajakkal és krémekkel kentek be. Nem csak a popómat, az egész testemet. Éjszaka megsajnáltam szüleimet és egyszer sem bőgtem nekik. Fáradtak voltak, hát aludjanak.:)

Nincsenek megjegyzések: