2008. október 16., csütörtök

Nulla egész három szakaszos

Így fogom majd néhány év mulva tanulni az alapiskolában annak a számnak a megnevezését, melyet 0,3333333333-nak jelölünk. Nem egy tized, tehát tizedes, sem egy század és így százados, de egyenesen egy egész szakasz hármas a tizedesvessző mögött, és valószínűleg ezért lett végül szakaszos a magyar elnevezése. Vagyis egy szakasz több, mint egy tized vagy egy század?...
A lényeg, ma pontosan ennyi éves lettem. Vagyis négy hónapos. Eddigi sikereim: megtanultam gagyogni, mosolyogni, jó nagyokat nyáladzani, éjszaka kitartóbban zaklatni szüleimet. Kaptam fülbevalót – és hozzá átlőtt füleket. 2,9 kilóról (ami a kórházból történő hazaengedésem pillanatában már csak 2,7 kg volt) 6,6 kilósra nőttem. Vagyis híztam. De ilyenkor ezt még lehet.:) Emellett pedig gazdagabb lettem két védőoltással. És sok-sok mosollyal és szép szóval, melyeket az engem meglátogató bácsiktól és néniktől kaptam.
A tegnapi nap sem múlt el esemény nélkül, ugyanis tegnap ünnepeltem életem első névnapját. Utólag is: éljenek a Teréziák!:)

Nincsenek megjegyzések: