2008. október 15., szerda

Boldog születésnapot!

Én még csak hónapokban számolom földi ittlétem idejét – illetve az az időt, mióta kiengedtek a mindent eltakaró nagy haskóból –, mások már években. Sok-sok évben. Szinte belegondolni is furcsa, milyen lehet az, ha valaki 20, 45 vagy 76 éves. Én meg itt pöttöm alig négy hónaposan (vagyis 0,33 évesen) motyorgok magamnak a bölcsőben. S milyen meglepő vagy mégsem, de tény: így is körülöttem forog a világ. Hm, vajon meddig?...
Ezt a hosszú apropót csak azért vetettem képernyőre, hogy leírhassam az elmúlt hétvége egyik fő eseményét: szombaton anyukám években számított mérföldkőhöz érkezett. Már több mint negyedszázada van ezen a világon. Én ezúton is szívből gratulálok neki: további boldog és sikeres negyedszázadokat anyuka! És minden kisterézkének ilyen jó anyucikát kívánok!:)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

köszönöm Terezka (na meg az apukának is köszönöm :) ) a gratuláciot!