2008. december 16., kedd

Féléves lettem

Június 15-én este avacsora után apuka és nagyapa este leültek focimeccset nézni, anyuka és nagymama pedig elvonultak beszélgetni. A csehek már 2-0-ra vezettek a törökök ellen, amikor anyuka megszólalt: fájdalmai vannak. Amelyek nem múlnak. Jó lenne benézni a kórházba, hátha... Közben Arda Turan 15 perccel a lefújás előtt szépített, mi pedig beültünk a kocsiba. A biztonság kedvéért elindultunk Pozsonyba. Terézke a haskóban, a csehek a negyeddöntőben.
Felértünk, anyukát kivizsgálták és bent fogták. Állítólag még nem fog szülni, semmi gond, majd három hét múlva, ahogy tervbe van véve. Időközben az ügyeletes orvos és Nihat Kahveci úgy döntöttek, változtatnak a dolgok állásán. Terézke megszületett, a törökök pedig továbbjutottak.
Ma hajnal 3 óra 45 perckor telt el hat hónap azóta, hogy először hallattam a hangomat. A 2,9 kg kilós és 49 centi magas kis Terézkéből fél év alatt 8 kilós és 63 centi magas nagylány lett. Eddig hál Istennek egészséges vagyok, szüleim pedig nagyon örülnek nekem. Kell ennél több?

2 megjegyzés:

Tee írta...

Gratulálok, és egyszer majd, nagykorodban, nézd meg azt a cseh-török meccset! "Ez a Čech nem normális!"

tibi írta...

jaja, hogy mit hagyott ott az apukad miattad;)